KEEPING THE PEEL SPIRIT

12.02.2010

BLACK MOUNTAIN TRANSMITTER - Black Goat Of The Woods (Aurora Borealis/2010)



La imprescindible Aurora Borealis (proveïdora habitual de material fosc, de soroll, de metal i doom de l'Apartament18) ha reeditat una joia de Black Mountain Transmitter que l'any 2009 ja es va possar en circulació en cd-r d'escassíssima tirada. Aquest Black Goat Of The Woods (Aurora Borealis/2010) comença i acaba de la mateixa manera: un tintineig de campanes anuncia un viatge a les catacombes més fosques del drone, de l'electrònica i la hauntology més espesa, una escapada a paisatges gèlids i tenebrosos. Bellesa sonora i foscor sensorial. Com us he explicat al twitter: near-frozen death sounds.



4 comentaris:

  1. Hola! Per fi estic investigant el teu blog i tastant la música que hi recomanes.

    Per cert, em sembla que l'enllaç del Black Goat of the Woods està equivocat, enllaça cap a un altre disc. L'estic escoltant ara (d'una altra font) i té bona pinta

    Salut! T'afegeixo als links del meu blog

    ResponElimina
  2. Habitant1829/12/10 8:37

    Gràcies! A veure si tinc un moment i canvio l'enllaç! Jo faig el mateix amb el teu!

    Salut!

    ResponElimina
  3. Habitant183/1/11 11:08

    Ok! Link fixed!

    ResponElimina
  4. Amazing. I hear there is a re-issue coming in late 2017

    ResponElimina