KEEPING THE PEEL SPIRIT

5.07.2010

OL'DIRTY DIAMOND# SPIRITUALIZED - Live At The Royal Albert Hall



Curiositat 1: Quan era més jove (...ejem) tenia una camisa, que havia reciclat de no recordo quin parent, que quan me la posava sempre m'imaginava que m'anava a imagen y semejanza de Jason Pierce. Me veia reflectit. Només em feien falta els exquisits i eterns pantalons platejats que Mr. Spaceman lluia a la gira del 98 per arribar a creure'm que tenia el poder d'enllaçar melodies eternes amb bacanals de soroll incontrolable i crescendos infinits. Jo i Jason Pierce erem la mateixa persona.

Curiositat 2: La primera vegada que vaig veure a Spiritualized en directe vaig creure. No sé en què, però em va créixer al meu interior un fe divina. Encara perdura.

Curiositat 3: En aquells concerts de volum estratosfèric (no era com ara, que totes les bandes volen tocar a 120 dB) hi havia una fumera que, si no estaves atent i no sabies que eren Spiritualized els que estaven tocant, et podies pensar que estaves molt a prop de patir una desgràcia en les teves pròpies carns.
Curiositat 4: Tinc la meva camiseta de Spiritualized descolorida, polsosa, desfilada...però més custodiada que el sant sudari.

Curiositat 5: Sonant a volum atronador a la meva habitació juvenil "Ladies & Gentleman We Are Floating In Space" -la cançó- la meva mare assoma el cap per la porta i diu: -Això sembla música de Misa!!! Definitivament, les mares sempre tenen la raó.
Curiositat 6: L'eriçada de pell del moment "Ladies & Gentleman/Can't Help" no me l'ha produït ningú encara.

Curiositat 7: "Vull les Nike platejades que Jason porta ficades!!!" va ser un sms que vaig escriure mentre admirava a Spiritualized en un directe apoteòsic. L'interessada el va rebre 2 mesos després. Suposo que alguna ona elèctrica va interferir.

En definitiva, i en vista a les curiositats exposades, podeu imaginar que aquest Live At The Royal Albert Hall és molt més que un disc per a mi. Paraula de Jason.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada