KEEPING THE PEEL SPIRIT

3.25.2010

Endless Endless Endless - Things I Saw (Kimberly Dawn/2010)



"Post-noise" duo? ufff, fa dies que la pertorbadora ona metàl·lica de l'últim EP de Endless Endless Endless (EEE), no se si afectat també per les meves recents incursions a la kosmische music, fan que Things I Saw (Kimberly Dawn/2010) m'hagi deixat noquejat.
De fet, és de les poques coses que últimament estic escoltant que no em deixa un regust a cap sabor massa conegut fins ara. Tot i que les seves arrels estan molt clares (del drone ambiental, al noise compasiu fins a la hauntology més acadèmica) hi percebo una part més convencional -aquestes veus d'ultratomba camuflades, guitarres processades i 8-bit- que em porten sense dubte al kraut-rock, segurament pels ritmes percusius de marcat accent matemàtic de llarg desenvolupament que fonamenten les composicions d'aquest meravellós EP.
Ben mirat, si hagués de definir-lo, li posaria kraut-drone. Si, m'agraden les etiquetes, que passa?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada